Met het cliëntportaal biedt Laurens u, als cliënt of als (wettelijk) vertegenwoordiger van de cliënt, online toegang tot informatie uit uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste.
Als u of uw naaste in een zorglocatie van Laurens woont, dan staat uw digitale zorgdossier klaar in de beveiligde online omgeving van mijnCaress.
Klik hier om direct naar uw cliëntportaal bij mijnCaress te gaan.
Laurens verstrekt per cliënt aan één persoon inloggegevens voor het cliëntportaal: de cliënt zelf of de (wettelijk) vertegenwoordiger. Deze persoon wordt de portaalbeheerder genoemd.
Om toegang te krijgen tot het cliëntportaal kunt u:
U kunt het formulier bij de zorgcoördinator inleveren. Deze zorgt ervoor dat de juiste gegevens in het zorgdossier komen te staan. Vervolgens maakt Laurens binnen 5 werkdagen een account aan. De inloggegevens worden naar op het opgegeven e-mailadres gestuurd.
In onderstaande video geven we meer informatie over het aanvragen van een account.
Video
Bekijk hieronder de video met daarin de uitleg over het inloggen in het clientportaal. Ook bespreken we hier de veelvoorkomende problemen die voor kunnen komen tijdens het inloggen.
Handleiding
Bekijk hier de uitgebreide handleiding.
Heeft u na het zien van de video en het bekijken van de handleiding alsnog een (technische) vraag? Stuur dan een e-mail naar: helpdeskclientportaal@
Heeft u een vraag over de zorg of behandeling? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator of teamleider.
Meer weten?
Bekijk hier de folder over het clientportaal.
Klik hier om de gebruiksvoorwaarden voor dit digitale zorgdossier in te zien.
Laurens verstrekt per cliënt een code om u aan te melden voor het cliëntportaal Caren. Deze code krijgt u van uw zorgcoördinator of wijkverpleegkundige.
Klik hier voor de handleiding met verdere uitleg en de contactgegevens van de helpdesk van Caren.
Heeft u een vraag over de zorg of behandeling? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator of teamleider.
Klik hier voor de gebruiksvoorwaarden van uw digitale zorgdossier.