Clientportaal

Het cliëntportaal: 24 uur per dag inzage in het zorgdossier.

Met het cliëntportaal biedt Laurens u, als cliënt of als (wettelijk) vertegenwoordiger van de cliënt, online toegang tot informatie uit uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste.

Testfase

De informatie op deze pagina is bestemd voor clienten of (wettelijk) vertegenwoordigers van de locaties Oranjehoeck, Avanze en Borgsate.

U of uw naaste kunt vanaf maandag 22 juni, na het doorlopen van de aanmeldprocedure, het cliëntportaal gebruiken. Tijdens de testfase bekijken we of cliënten en naasten goed met het cliëntportaal overweg kunnen, het aanmeldproces goed loopt en de technische kant op orde is. De test loopt gedurende de zomer. Daarna wordt het cliëntportaal tijdelijk gesloten en worden afhankelijk van de ervaringen aanpassingen doorgevoerd. Na de zomer wordt het cliëntportaal beschikbaar gesteld voor alle cliënten en/of wettelijk vertegenwoordigers binnen Laurens.

Voor u betekent dit dat u na afronding van de test tijdelijk geen toegang heeft tot het cliëntportaal. Wij proberen deze periode voor u zo kort mogelijk te houden. U ontvangt vervolgens meer informatie van ons over het (opnieuw) openstellen van het cliëntportaal. 

 

Folder

Bekijk hier de folder met daarin informatie over het clientportaal.

Aanmelden

Laurens verstrekt per cliënt aan één persoon inloggegevens voor het cliëntportaal: de cliënt zelf of de (wettelijk) vertegenwoordiger. Deze persoon wordt de portaalbeheerder genoemd. 

Om toegang te krijgen tot het cliëntportaal kunt u:

  • het aanvraagformulier digitaal invullen en uitprinten;
  • een exemplaar van het aanvraagformulier afhalen bij de receptie van uw locatie;
  • het toegestuurde aanvraagformulier gebruiken. 

U kunt het formulier bij de zorgcoördinator inleveren. Deze zorgt ervoor dat de juiste gegevens in het zorgdossier komen te staan. Vervolgens maakt Laurens binnen 5 werkdagen een account aan. De inloggegevens worden naar op het opgegeven e-mailadres gestuurd. 

In onderstaande video geven we meer informatie over het aanvragen van een account.

 

Direct naar het cliëntportaal

Klik hier om direct naar het cliëntportaal te gaan.

Helpdesk

Video

Bekijk hieronder de video met daarin de uitleg over het inloggen in het clientportaal. Ook bespreken we hier de veelvoorkomende problemen die voor kunnen komen tijdens het inloggen.

Handleiding

Bekijk hier de uitgebreide handleiding.

Heeft u na het zien van de video en het bekijken van de handleiding alsnog een (technische) vraag? Stuur dan een e-mail naar: helpdeskclientportaal@laurens.nl. U ontvangt binnen drie werkdagen reactie.

Heeft u een vraag over de zorg of behandeling? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator of teamleider.

Gebruikersvoorwaarden

Klik hier om de gebruikersvoorwaarden in te zien.

×

Zoeken